
دكتور سيف بيتفرج على مسلسل تركي !!
– الللله مين يصدق ان وراء الراجل اللي مخوف الجميع جانب منه بيحب التركي الله كمان بيتفرج على مسلسل السجين
-
تليفون امىيوليو 26, 2025
-
دخلت الحمام النهاردهيوليو 26, 2025
-
فوائد زيت الزيتونيوليو 26, 2025
-
خمنو من يكون هذا الطفليوليو 26, 2025
قعدت على ترابيزة معاه وكان مش حاسس بحاجة ومنسجم مع المسلسل اوي ف قولتله
– يا دكتور سيف
سمع صوتي بصلي بتفاجىء قفل تليفونه بسرعة وخباه وقام من كرسيه وقال بتوتر
= مروحتيش ليه ؟ الامتحان خلص ليه لسه قاعدة هنا ؟
– مفيش كنت بشتري مولتو اكله في الطريق لان باخد وقت في المواصلات
= اها
– مالك متوتر ليه يا دكتور ؟
= متوتر انا متوتر ؟ لالا مش متوتر ولا حاجة بس الجامعة فضيت كله مشي ف استغربت انك لسه قاعدة
– حلو اوي المسلسل التركي اللي اسمه السجين مش كده يا دكتور ؟
= مسلسل تركي ايه ؟
– اللي حضرتك بتتفرج عليه دلوقتي خبيت التليفون عشان معرفش خايف اقول للدفعة انك بتابع تركي صح ؟
= ما انتي لو قولتي كده هيبتي هتضيع بين الطلبة
– ليه يعني ؟ هو غلط تتفرج على حاجة بتحبها يعني عادي انت حر اعمل اللي يريح حضرتك
= انتي بتتكلمي بجد ؟
– اه
= اصل لما اقول لصحابي اني بحب مسلسلات التركي المافيا بيضحكوا عليا
– سهلة سقطهم في الامتحان
ضحك سيف وقالي
= لو كانوا طلبة عندي كنت هسقطهم فعلا
– هقولك حاجة يعني انت لو بتحب حاجة معينة وشايف غيرك لما يعرف هيتريق على حضرتك ميهمكش عادي فكك كل واحد وله حاجات معينة بيحبها ف اتفرج عادي على مسلسلك المفضل بكل راحة.. المهم دلوقتي يا دكتور هي الحلقة الجديدة نزلت من المسلسل ؟
وابتسم وقالي
= اها نزلت انا بتفرج عليها دلوقتي
– عايزة اتفرج عليها عشان باقة النت بتاعتنا خلصت واكيد حضرتك عندك نت كتير
= لا لا لا انتي بقا تروحي بيتك وتنامي شوية عشان شكلك نسيتي انك اخدتي الاجازة روحي نامي براحتك بقى
– افهم من كده ان حضرتك بتطردني بس بطريقة شيك
= بالظبط
– ماشي همشي. يارب تليفون حضرتك يفصل في نص الحلقة
= بتقولي حاجة ؟
– لا بقول لحضرتك مشاهدة ممتعة
=اه اه انتي هتروحي لوحك ؟








